- Instrukcja obsługi formularza
1. Uczestnikami mogą być: Inicjator / Lider, Zaproszony i Mediator / Zarządzający.
2. Zarejestruj nową sprawę jako Inicjator.
3. Dane osobowe nie są wymagane, wystarczy klucz, login, hasło.
4. Przekaż Zaproszonemu adres strony i klucz sprawy. Dostępny będzie formularz - Komunikaty. Zorientujesz się czy rozmowa jest możliwa.
Tworzone jest archiwum Komunikatów, które może być wyczyszczone przez Lidera.
5. Negocjacje. Po ujawnieniu intencji w 6 punktach, możesz utworzyć tymczasowe dane logowania dla Zaproszonego.
6. W negocjacjach widoczne jest ostatnie stanowisko.
7. Porozumienie - zgoda na kompletny tekst drugiego uczestnika.
8. Zaproszenie Mediatora / Zarządzającego po ujawnieniu intencji.
9. Mediator / Zarządzający przejmuje funkcje Lidera w chwili ogłoszenia pierwszego zarządzenia.
10. Funkcje Mediatora łączone są z funkcją Sądu - zarządzenia, wysłuchanie, ogłaszanie sentencji.
11. Wysłuchanie - pytania i odpowiedzi w każdej relacji.
12. Dokumenty do wszystkich lub do wskazanego uczestnika. Różne operacje, usunięcie, ukrycie, zmiana opisu, kolejności prezentacji.
13. Porozumienie stron lub sentencja ogłoszona przez Zarządzającego kończy postępowanie.
14. Ciągle dostępny jest formularz komunikacji - pytania i odpowiedzi uczestników. Brak archiwum, prezentowane jest ostatnie
pytanie i odpowiedź w danej relacji.
15. Dostęp obserwatorów do tekstów negocjacji, rozmowy i dokumentów - zgodnie z opcją jawności ustawioną przez Lidera.
Możliwość przesłania komentarzy. Lider może usunąć wszystkie komentarze obserwatorów.
16. Metryka sprawy. Podstawowe informacje w tym czas życia danych, obecność, data zawiadomienia, data pierwszego logowania uczestnika, stan sprawy.
17. Czas życia danych ustalony przez Inicjatora przy rejestracji nowej sprawy. Po tym czasie wszystkie dane są bezpowrotnie niszczone.
- Autor życzy powodzenia